7 roles of an event organizer The following are seven roles of an event organizer: 1. Managing event planning Event organizers work in tandem with clients during planning to tightly manage all aspects of the event. They are in charge of securing that the event goes as expected and that everyone involved in it performs their part well. Some facets of the planning process include: budget allocation arranging for the venue working out the food menu design and printing of event materials collaborating with subcontractors. 2. Managing budget issues Before event organizers can begin the planning process, they typically ask the client for an estimation of their budget. They can also make suggestions to the client for budget modifications according to their expectations. They guarantee getting the best offers from caterers and local venues. Event organizers subsequently hire skilled individuals without exceeding the limits of the budget. 3. Transportation & lodging of guests At times, event organizers offer transportation services to assist guests with getting to the venue. They can provide accommodation services as well, or make agreements with lodging providers in case the event lasts longer. Event organizers also ensure they arrange for the best deals within the confines of the client’s budget. 4. Choosing the venue As an event organizer, you may work closely with your client to determine the best venue for your event. Clients may prefer larger or smaller venues, in accordance with their requirements. Event organizers can create lists of candidate venues, and inspect venues so that they ensure they meet their client’s specifications. 5. Communicating & network development Event organizers can communicate with venue staff to ensure their events turn out even more efficient. They build networks with other event organizers or clients so that they can collaborate. Event organizers can also use advice and suggestions from other professionals to help make the projects they’re working on even more successful. 6. Supervision of event setups Event organizers supervise the setting and the aesthetics for their organized events. They also manage equipment like projectors or sound systems. They seek ways to keep participants entertained and engaged. 7. Selection of event speakers (if required) If the event is a conference or a seminar, event organizers help clients select speakers relevant to the topics and aims of the event. Event organizers help confirm availability of the speakers and ensure everything happens as scheduled. If there is a need for any date changes, event organizers make sure they inform the speakers accordingly.
Blog

Blog

Η AMUSE Events σάρωσε στα Event Awards 2022

Το πρωτότυπο άρθρο δημοσιεύθηκε από την Athens Voice.

α ωραία οργανωμένα events αρέσουν σε όλους του ανθρώπους. Αποτελούν μία ολοκληρωμένη εμπειρία με αρχή, μέση και τέλος. Μια εμπειρία που μετά το τέλος της συζητάμε για αυτήν, «Τι μας άρεσε και τι όχι;», «Πώς περάσαμε εν τέλει;». Γι αυτόν τον λόγο λοιπόν, τα Event Awards, η μεγάλη συνάντηση των δημιουργών εκδηλώσεων, πραγματοποιήθηκαν για έβδομη χρονιά, την Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου, ενώ, από την πλευρά τους, τα Venue Awards παρουσίασαν για δεύτερη χρονιά χώρους που ξεχωρίζουν ως προς την υποδομή και τις προσφερόμενες υπηρεσίες.

Συνολικά 400 στελέχη από τον κλάδο της διοργάνωσης και φιλοξενίας εκδηλώσεων, εκπροσώπων θεσμικών φορέων και εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, παρευρέθηκαν στα βραβεία στη σκηνή του Teatro Athens σε ένα εορταστικό κλίμα. Την επιτροπή των βραβείων αποτέλεσαν 42 εκπρόσωποι εταιρειών, θεσμικοί και ακαδημαϊκοί. Ανάμεσα στους βραβευθέντες των Εταιρειών Εκδηλώσεων και τους Διαφημιζόμενους ήταν οι Lamda Development, ο Όμιλος ΟΤΕ, και το IQOS της Παπαστράτος. Ωστόσο ο μεγάλος νικητής του Event Production Company of the year αναδείχθηκε η Amuse Events, με 8 χρυσά, 14 ασημένια και 12 χάλκινα βραβεία.

Παραλαμβάνοντας το μεγάλο βραβείο της βραδιάς, ο διευθύνων σύμβουλος της AMUSE Βασίλης Μεντζελόπουλος ευχαρίστησε την ομάδα της AMUSE «γιατί η επιτυχία είναι ομαδική υπόθεση», όπως είπε, και τους πελάτες για την εμπιστοσύνη τους. Αναφερόμενος στην πορεία του κλάδου των events υπογράμμισε τη μεγάλη του άνοδο και τις εξαιρετικές προοπτικές, χάρη στην ανάπτυξη του τουρισμού και του ενδιαφέροντος των ξένων αγορών για τη χώρα μας. Η προσέλκυση μεγάλων διεθνών εκδηλώσεων στην Ελλάδα είναι ο στόχος της εταιρείας για το 2023. «Αυτή η βράβευση αποτελεί το επιστέγασμα μιας χρονιάς – ορόσημου για την AMUSE», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Βασίλης Μεντζελόπουλος, και συνέχισε: «ηγούμαστε σε έναν κλάδο, οι προοπτικές του οποίου είναι ιδιαίτερα ευοίωνες για τα επόμενα χρόνια».

Μιλώντας για την Amuse Events

Η Amuse Events ιδρύθηκε το 2001 από την Έλλη Γλύτσου ξεκινώντας από τη δημιουργία εμπειριών με concept για να υποστηρίξει διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσίων σχέσεων και εταιρείες παραγωγής. Στην εικοσαετή πορεία της, εξελίχθηκε σε leader του κλάδου διοργάνωσης εκδηλώσεων με δραστηριότητα στην Ελλάδα, την Ευρώπη, την Αμερική και τις χώρες της Μέσης Ανατολής, εξυπηρετώντας μεγάλους πελάτες όπως: Germanos, COSMOTE, L’Oreal, Mcdonald’s, BMW-Mini Hellas, Deutsche Telekom, British American Tobacco, Εθνική Τράπεζα, MSD, BASF και πολλές άλλες σε μεγάλα projects όπως το χριστουγεννιάτικο 3D mapping στην όψη της Βουλής το 2019, ο χορός των γερανών στο κέντρο πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, τα εγκαίνια της μονάδας υγροποίησης LNG, στην Αλεξανδρούπολη για την Gastrade, τα παγκόσμια συνέδρια της BNI σε Los Angeles, Bangkok, Βαρσοβία και άλλα.